tiistaina, kesäkuuta 08, 2010

Purje

5 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Kuva, jollaista minä en saa ikinä otettua :-D Pidän kuvakulmasta ja aiheen yksinkertaisuudesta, sinitaivasta vasten.
Vieläkin niukempi rajaus voisi toimia? Vasemmalta ja ylhäältä turhaa ilmaa pois?

KooTee kirjoitti...

Arvelin sinun sanovan noin=D
Halusin jättää siihen väljyyttä ja avaruutta. Makuasia.

PP stä on vaikea ottaa tälläistä kuvaa =DD

Mari kirjoitti...

Olen ennalta-arvattava :-D (Tiedinhän minä, että odotitkin tällaista kommenttia minulta.) Joo, olen kerran elämässäni tikkuveneellä purjehtinut, muuten oon motoroituja naisia. Voishan sitä ottaa Pakkelipokasta samanhenkisen - olis aika erilainen :-D (niin jos saamme venettä veteen tänä kesänä laisinkaan, tämän päivän oon yrittänyt selvitellä firmaa, joka tekisi meille oven taitoikset, luultavasti tekijä löytyy kuitenkin ihan kotoa, kaikilla muilla on liian kiire, toinen ongelma on reunalistoitus, oikeanlaista alumiinista u-profiilia en saa mistään! Kiroilisin, jos en olis hyvää kasvatusta saanut ope :-D))

Tiitsa kirjoitti...

Katselin tätä jo töissä, ja alan huolestua =DD Arvasin KooTeen ajatuksen avaruudesta ja vapauden tunteesta, nuo pilvet kruunaavat tunnelman. Arvasin myös Marin näkemyksen tiukemmasta leikkauksesta. Oonkohan mä liikaa täällä? =DD
Kesäinen kevyt tuuli jaa aava meri tai järvenselkä, ihana (mieli)kuva

Mari kirjoitti...

Hyvä Tiitsa, siis joku muukin on ennalta-arvattava kuin minä :-D

Tää on kyllä kamalaa, melkein KooTeen kanssa tiedämme toistemme ajatukset kuvista, mutta aina ne pitää yhdessä "kinata" läpi :-D