maanantaina, toukokuuta 24, 2010

Ikkunalla



Tiedoksi vain, ettei ole meidän ikkunalla =DD

12 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Aika pölyisiä pulloja.
Mukavan näköisiä kylläkin.

KooTee kirjoitti...

On tainnut unohtua pölyt pyyhkimättä viimeaikoina =DD

a-kh kirjoitti...

selityksiä piisaa

kiirepakolainen kirjoitti...

Onkohan vanhoja apteekkipulloja?

Mari kirjoitti...

Niin pienestä... minä taas motkotan karmien vinoudesta (asiasta, johon muut eivät edes kiinnitä huomiota, tiedän), oot ollu taas laiska asian suhteen - vai onko sulla joku syy siihen?

Aiheena, ihan minun suosikkejani, patinaa ja menneisyyttä.

KooTee kirjoitti...

Mari; aina syitä löytyy. Karmit livat vinot joka suuntaan, kuten humaat olen tarkistanut vasemman puolen pystysuunnan suoraksi. =DDD

Krisu kirjoitti...

Jos karmit on oikeesti vinot eivätkä kameran linssin vääntämät, miksi niitä pitäisi suoristaa? Se on osa vanhan akkunan viehätystä. Mietin vaan, että ai ei teidän, kun olette liesussa koko kesän ;D

Tiitsa kirjoitti...

Nuo pullot ovat ihania ja niiden kuuluukin olla pölyisiä. ;)

Mari kirjoitti...

Krisu, se on luonnekysymys ja minä suoristaisin EHDOTTOMASTI. Tai sitten laittaisin koko kuva mappi ööhön. Siis omana kuvanani. Mutta korostan, se on luonteestani kiinni.

KooTee kirjoitti...

Mari; arvasin kommenttisi jo ennen lataamista ja siksi oikaisinkin karmeja vähän. =D Nämä Loviisan vanhat rakennukset ovat lintallaan milloin mihinkin suuntaan. Vaikea alkaa oikomaan =DD
Sinä olet perfektionisti, minä en kuten tiedät. Jotain eroa sentään =DDDD

Wiltteri kirjoitti...

Pullot pöllyssä ja ikkunat pesemättä! Vanhuuttaan se tahtoo mennä muillakin kuin ikkunoilla karmit vinoon... ;D Mulla se on tuo selkä....

Mari kirjoitti...

Niin, olen aikas ennalta-arvattava :-D